Podstawy diety warzywno – owocowej dla sportowców

smoothie-1578253_960_720

Jak już wspomniałam wcześniej dieta warzywno owocowa dr Ewy Dąbrowskiej jest doskonałym sposobem na zrzucenie kilogramów w szybkim tempie oraz pozbycia się toksyn i złogów. Postanowiłam zmodyfikowac ją jednak żeby dostosowac ją do potrzeb osób aktywnych fizycznie. Skutkiem ubocznym diety warzywno – owocowej jest szybki spadek wagi, niejednokrotnie spektakularny, dlatego jeśli uwielbiasz cwiczyc i w czasie takiej diety nie chcesz rezygnowac z uprawiania sportu, polecam zmodyfikowaną dietę.

Na czym polega moja modyfikacja.

Cały cykl trwa 6 tygodni – 42 dni. Pierwsze 10 dni diety warzywno owocowej pozostaje stricte tak jak u Dąbrowskiej. Jemy tylko i wyłącznie produkty z listy Dąbrowskiej. Kolejny etap to modyfikacja. Wprowadzamy do diety wszystkie warzywa i owoce oraz migdały. Ten etap trwa 25 dni. Następnie ostatni etap – 7 dniowy wracamy spowrotem do listy Dąbrowskiej. W ten sposób jesteśmy w stanie przetrwac cały 6 tygodniowy program bez obawy zbyt szybkiego spadku wagi oraz utraty sił w czasie treningów oraz zawodów. Po przeprowadzeniu diety, włączamy etap zdrowego odżywiania.

Jestem obecnie już pare tygodni po przeprowadzeniu diety. Przed dietą warzywno owocową ważyłam 49.5 kg. Po pierwszym etapie schudłam 2.5 kg i ważyłam 47 kg. W drugim etapie moja waga utrzymywała się na poziomie 46.5 – 47 kg. Po przeprowadzeniu całego programu ważyłam 46.3 kg. Udało mi się nie przekroczyc magicznej bariery 46 kg. Obecnie ważę 47.5 kg i od 3 tygodni mniej więcej utrzymuję się na tym samym poziomie.

Skomentuj

