Polecane Produkty

W tym dziale będę testować różnego rodzaju produkty i pisać opinie o nich, a także publikować informacje o ciekawych gadżetach i miejscach, gdzie można je kupić. Często szukam w internecie informacji o danym przedmiocie, firmie czy usłudze. Czasem ciężko jest znaleźć coś dobrego i godnego polecenia. Mam nadzieję, że moje recenzje przydadzą się komuś.

***

MEBLE NA WYMIAR KRAKOW – FIRMA CITY MEB

http://www.meble-kuchenne-krakow.pl/

Jeśli ktoś szuka firmy z Krakowa i okolic do umeblowania domu lub mieszkania, polecam firmę City Meb – meble na wymiar Kraków. Wykonają wszelkiego rodzaju zlecenia, solidnie i fachowo. Specjalizują się w meblach kuchennych, szafach, garderobach. Ich hitem eksportowym jest szafka na CD/DVD or półki na wino. Więcej o firmie i projektach można przeczytac na ich nowej stronie meble kuchenne kraków.

stol-meble

***

Test Wyciskarki Wolnoobrotowej Eldom PJ600

thumb_3112_image_col9

Wyciskarka pojawiła się u nas w listopadzie 2016 roku. Potrzebowałam solidnego urządzenia do robienia zdrowych soków (pijemy prawie codziennie szklankę do obiadu). Nie chciałam sokowirówki, ponieważ poprzednia Zelmera, którą dostałam w prezencie jak to mówią skończyła swój żywot w momencie jak upłynął termin gwarancji (dosłownie!), a naprawa silnika po terminie gwarancji byłaby dwa razy droższa niż koszt nowej sokowirówki. Straszne.

Dlatego postawiłam tym razem na wyciskarkę. Po edukacji na temat dostępnego sprzętu i wielogodzinnej analizie materiału, postanowiłam kupic właśnie ten model. De facto mogłam ten wcześniejszy, dużo tańszy model wybrac, ale skusiły mnie ekstra sitka do robienia tofu. Raz spróbowałam tofu i więcej już nie chcę, więc zbędna strata pieniędzy.

Na początku wszystko ok – soki bardzo dobre, żadnych problemów z wyciskarką. W okolicy bodajże lutego pękło sitko. Reklamacja – szybko, sprawnie, bez problemów, nowe sitko założone. Postanowiliśmy ciąc marchewkę i te twardsze owoce i warzywa na jeszcze mniejsze kawałki (oczywiście to już był maks, dalsze rozkawałkowywanie było by głupie i bez sensu i wymagało by mnóstwa czasu). Mimo tego drugie sitko również zaczęło pękac. Na początku jeszcze można było na nim pracowac, ale w pewnym momencie pękło już tak iż przyszedł czas na reklamację numer 2.

Kolejny zaobserwowany problem to to iż silnik zaczął bardzo głośno chodzic, tak bez niczego, w zeszłym tygodniu po prostu włączyłam i inny głośniejszy dźwięk mnie przywitał. Nie wiem co to oznacza, ale jednocześnie tylne obroty przestały działac. Wydają dźwięk jakby cos sie tam łamało, więc nawet nie próbuję korzystac.

Korek niekapek słynny – bardzo źle zrobiony. Ciągle wypada lub blokuje się w ujściu. Mamy z nim dużo problemów.

Wewnętrzne silikonowe korki zaczynają pękac.

Sitko reklamowane numer 2 peklo juz na tyle ze nie dalo sie robic soku, wiec swierdzilismy ze chcemy reklamowac ale caly sprzet bo byc moze jest jakas wada w nim.

Zaskoczenie na plus to takie, że w reklamacji firma wpisała wymiana towaru na nowy. Szok. Nowy sprzet natomiast to tak jakby zupelnie inny przedmiot. Korek niekapek nie wypadl ani razu, chodzi bardzo cicho. Sitko poki co ok – odpukac. Ten nowy model co dostalismy po reklamacji to chyba byl na rynek niemiecki hehe, bo taki jakis solidniejszy.

Niestety sitko pękło po raz kolejny. Nie polecam zdecydowanie tego sprzętu. Nie daje rady. Był używany znacznie rzadziej niz model poprzedni, po doslownie 3 miesiącach uzytkowania sitko pękło. Szczerze – lepiej kupic sprzet za 200 zl, wtedy jak sie cos zepsuje to nie bedzie żal pieniędzy, a śmiem twierdzic ze wytrzyma taki tani sprzęt dużo dłużej, bo miałam tak z sokowirówką. Droga padła bardzo szybko, tania wytrzymała pare lat.

Test wyciskaraki wolnoobrotowej Eldom PJ600.

***

Przyrząd na przyprawy do gotowania

prod576

Polecam taki przedmiot do gotowania zup – pojemnik na przyprawy. Niezwykle przydatny w przygotowaniu zup kremowych, blenderowanych, kiedy trzeba wyciągac ziele angielskie czy liście laurowe i czasem jest to koszmar. Taki koszyczek jest do tego celu idealny.

 

******

Jak zrazić do siebie klienta – czyli podręcznik dla sprzedawców 

 

Okres przedświąteczny, zakupy, zakupy i jeszcze raz zakupy. Szał czas zacząc! Do biegu gotowi … start! Sklepy w tym czasie przeżywają najazd zakupoholików. Kupujemy więcej i duzo niepotrzebnych rzeczy. Sprzedawcy robią wszystko żeby zachęcic nas do kupna. Niestety są też i tacy (w zasadzie to zapewne ich pracownicy, bo tu w większości wspomnę duże firmy, gdzie szefostwo zapewne nie ma pojęcia co się dzieje na szczeblu pracowniczym), którzy potrafią skutecznie zniechęcic klientów. Głównie są to duże firmy, gdzie pracownicy zarabiają mało i nie mają motywacji do pracy, to każdy wie że olewanie klientów jest im na rękę.

Nie mam oczywiście tu na myśli takich firm jak Tauron, Cyfrowy Polsat, telefonia komórkowa  i tego typu gigantów, gdzie każdy wie jaka jest obsługa i jak działa centrum obsługi klienta, gdzie po prostu marnuje sie czas na pisanie czy dzwonienie.

Ostatnio miałam do czynienia ze sklepem oferującym zdrową żywnośc, który z okazji black friday zrobił promocję 9% zniżki do poniedziałku do 22. Znalazłam w sklepie jeden produkt który mnie interesował, ale stwierdziłam że musze dokupic wiecej bo z wysyłką rzędu 12 zł nie ma sensu kupowac. Znalazlam pare przedmiotow, wsadzilam do koszyka, udało mi się zdązyc przed 22. Kod zadzialal i obnizyl mi cene o bagatela 2.50 gr. Byla dokladnie 21.56 jak wpisalam kod i wcisnelam przycisk zamawiam. I co sie stalo. Strona pokazała sie biała blank. W zwiazku z tym ponowilam i odświezylam strone i znowu to samo. Byla juz 22 wiec po raz trzeci sprobowalam. Weszlo ok ale pokazala sie informacje ze kod nieprawidlowy lub zostal zuzyty i mi te 2.50 dodalo do ceny spowrotem. W zwiazku z tym napisalam do sklepu z zażaleniem że pojawil sie taki problem i czy nie mogli by mi dac tej zniżki. Odpisali że zamówiłam zapewne po 22 i teraz chce ich naciągnąc na zniżkę i że to nie możliwe żeby się cos takiego stało i że nie ma szans żebym ją dostała. Ok stwierdziłam, jak chcecie stracic klienta, nie ma sprawy, skoro dla was tak cenne jest to 2.50, kupię gdzie indziej, a stronkę waszą będę omijac szerokim łukiem. Tak wyglada wlasnie sposób pozbywania się klientów. Oczywiscie wyszłam na tym duzo lepiej bo zamiast placic 40 zl , zakupilam ten przedmiot z wysyłka (paczka w ruchu) duzo taniej i zaoszczedzilam nie 2.50 zl ale aż 25 zl!!! Bo pozostale przedmioty nie byly mi tak naprawde potrzebne. To się nazywa oszczednosc. Zatem sklep stracil zarobek, potencjalnego klienta w przyszlosci, a klient dzieki temu zaoszczedzil znaczną sumę pieniędzy. I kto na tym wyszedl lepiej?

Kolejny przyklad. Sklep sprzedaje na allegro – duzy supermarket internetowy z obsługą klienta itp. Ogromna ilosc sprzedawanego towaru. Chcialam zamowic pare przedmiotow – tez tylko interesowal mnie u nich jeden przedmiot ale zeby obnizyc koszt allegro paczkomat dołożylam pare innych. Doczytalam niestety jak juz koszyk przygotowalam, a moze stety, bo potem by mi kasy nie zwrocili moze albo by to trwalo wieki, ze na paczkomaty in postu allegro mozna zamowic tylko 2 przedmioty i nie łączą z innymi aukcjami, a jak chce tak zamowic to musze do nich napisac z pytaniem czy można. Dla mnie to dziwne bo tlumacza sie tym ze paczkomat jest ograniczony ilosciowo i wagowo, ale zeby tylko 2 przedmioty? Przeciez nie kupuje pralki, a żywnosc, ktora jest mala i zmiesci sie do malej 5 kg paczki z gabarytem duzo ponizej tego co dopuszcza u siebie inpost na paczkomat. Juz nie raz tak zamawialam w innych sklepach. Wogole nie wykreslili takiej opcji z form dostawy przy zamawianiu! Mniejsza z tym – fakt jest taki ze u nich kurier jest jednym z drozszych , wiec zarabiaja i na nim, wiec trzeba zniechecic do paczkomatu. W kazym razie napisalam wczesnie rano z zapytaniem czy moge to zamowic na jeden paczkomat, bo u nas i tak ostatnio jest mobilny ze wzgledu na duze zainteresowanie. Okazalo sie ze podali zlego maila, wiec nie wiedzialam ze moja wiadomosc nie zostala dostarczona, ale po godzinie napisalam ponownie, nawet ich poinformowalam ze brakuje im literki t w slowie kontakt, wiec jak ktos kopiuje to skopiuje blędny mail. Nie raczyli odpisac, wiec po paru godzinach rozmyslilam sie i im napisalam ze jednak nie jestem juz zainteresowana. Oszczednosc 60 zl!! Kolejny przyklad ignorowania klienta. Jak sie nie ma czasu i ma sie duzo na glowie, to niestety klienta sie traci. Maja niby na stronie czat, ale gosc ktory zwracal sie do mnie per PAN a wyraznie mial w czacie wpisane ze uzywam formy damskiej (typu chcialam sie dowiedziec itp, probowalam), stwierdzil ze on nie obsluguje allegro, wiec mi nie pomoze i musze czekac az tamci mi odpowiedza.

Moge podac przyklad obslugi in plus równiez – darmowa dostawa – szybki kontakt z klientem, dbanie o dobre relacje. Przyklad takiego sklepu to nastopy.pl 

Chcialam wykorzystac bona na 10% znizki bo kupowalam skarpetki i mi pokazalo w koszyku, ze bon nieaktualny. W zwiazku z tym napisalam do nich po poludniu, juz po ich pracy że taka jest sytuacja. Nastepnego dnia z samego rana, otrzymalam telefon, że mogę zamówic, kod mi juz wejdzie, ze go specjalnie uruchomili. No to jest prawdziwe dbanie o klienta! Do takiego sklepu na pewno wroce, do tych dwoch opisanych na gorze na pewno nie.

Opisane powyżej przypadki to 2 przyklady na to jak skutecznie pozbyć się klienta. Na razie dwa, ciąg dalszy nastąpi…

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s